Acil diş ağrım için diş hekimi cumartesi 'yarın gel' dedi, bayıldım

Anonim 10 Oca 2026 Bursa 104 izlenme
Diş Hekimi Davaları
Cumartesi diş ağrım çok kötü idi, randevu istedim 'yarın gel' dedi. Eve gittim acıdan bayıldım hastaneye gittim. Bu hekim ihmali değil mi, acil görmek zorunda değil miydi?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol