Acil diş ağrım için diş hekimi cumartesi 'yarın gel' dedi, bayıldım
Cumartesi diş ağrım çok kötü idi, randevu istedim 'yarın gel' dedi. Eve gittim acıdan bayıldım hastaneye gittim. Bu hekim ihmali değil mi, acil görmek zorunda değil miydi?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.