Aciz vesikası nedir, iflasta benim eline geçer mi?
İcra dosyamda borçlunun ödeyemediği görüldü 'aciz vesikası' verdiler bana. Bu ne işe yarar, yıllar sonra alacak hakkım kalır mı? Borçlu mal edinirse haber alır mıyım otomatik, yine icra başlatabilir miyim eski dosyayla?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.