Aidat ödedik ama yönetim parayı kullanmıyor binayı tamir etmedi
Aidat ödüyoruz düzenli ama yönetim para harcamıyor, çatı sızıyor su, asansör bozuk. Para nereye gidiyor, hesap soramaz mıyız? Yönetimi değiştirebilir miyiz, denetim isteyebilir miyim?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.