Aldığım tablette ekran 2 ay sonra çatladı, ben dokunmadım, garanti?
Tabletimi aldım 2 ay sonra ekran çatladı kendi başına. Çantamda dururken, ben düşürmedim vurmadım. Garanti içinde, mağaza 'fiziksel hasar' diyor. Ben yapmadım nasıl ispatlarım? Bilirkişi raporu yaptırabilir miyim, kim öder masrafı?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.