Alkollü olduğum için sigorta beni 'taşınmaz risk' yaptı, ne yaparım?
Alkollü kaza yaptıktan sonra sigorta beni 'yüksek riskli' kategoriye aldı, primlerim arttı çok. Başka sigorta da kabul etmiyor. Bu yasal mı, hak ihlali mi, dava açabilir miyim?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.