Anlaşma kağıdı hazırladık, avukatsız mahkemeye gidebilir miyiz?
Eşimle nafaka, çocuğun velayeti, ev konusunda anlaştık ve internetten örnek bulup bir protokol yazdık. Avukatsız mahkemeye gidip bu kağıdı versek olur mu? Hakim ne sorar, beğenmezse ne yapacak? Protokolde kesin yazılması gereken şeyler nelerdir, bir şey atlarsak olur mu?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.