Anlaşma kağıdı hazırladık, avukatsız mahkemeye gidebilir miyiz?

Anonim 13 Ara 2025 Antalya 183 izlenme
Boşanma Davaları
Eşimle nafaka, çocuğun velayeti, ev konusunda anlaştık ve internetten örnek bulup bir protokol yazdık. Avukatsız mahkemeye gidip bu kağıdı versek olur mu? Hakim ne sorar, beğenmezse ne yapacak? Protokolde kesin yazılması gereken şeyler nelerdir, bir şey atlarsak olur mu?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol