Arkadaşım benim aracımı sürerken uyuşturucu kullandı, ben de sorumluyum?
Arkadaşımın acelesi vardı, arabamı verdim. Polis kontrol etmiş, arkadaşım uyuşturucu kullanmış sürerken kan testinde çıkmış. Aracın sahibi olarak benim de sorumluluğum var mı, ehliyetim alınır mı? Aracı ben sürmedim ama benim üstüme kayıtlı, dava sürecinde ne yaparım?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.