Babamdan kalan ev hisseli, biri pay almak istemiyor, ne yaparız?
Babamdan kalan evde 5 kardeşin de hissesi var. 4'ümüz satıp paramızı almak istiyoruz, 1 kardeş 'orada oturmak istiyorum' diyor. Mahkemeye gitsek ne karar verir, hisse satışı zorla yapılır mı? Onu içeride bırakıp diğerlerimize para verebilir mi, oranlar nasıl belirlenir?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.