Babamdan kalan tarla 5 hisseli, ben kullanmıyorum, hisseimi satabilir miyim?
Babamdan kalan tarlada 5 hissedarız. Ben hiç oraya gitmiyorum, hissemi satıp para istiyorum. Diğer kardeşler 'satma' diyor. Tek başıma satabilir miyim, kardeşlerin ön alım hakkı var sanırım nasıl uygulanır? Fiyat nasıl belirlenir, dışarıdan biri alır mı bu hisseyi?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.