Bayisi taksitleri ödediğim halde 'eksik geldi' diye eşyayı götürdü

Anonim 28 Mar 2026 Kocaeli 283 izlenme
Taksitli Satışlar
Taksitli ürün aldım, banka kayıtlarımdan tüm taksitleri ödediğim görülüyor. Bayisi 'eksik' diyerek eşyayı götürdü. Bu yasal değil sanırım, polis gerekli mi, hangi mahkemeye giderim? Geri verseler bile maddi manevi zarar talep ederim mi?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol