Bayisi taksitleri ödediğim halde 'eksik geldi' diye eşyayı götürdü
Taksitli ürün aldım, banka kayıtlarımdan tüm taksitleri ödediğim görülüyor. Bayisi 'eksik' diyerek eşyayı götürdü. Bu yasal değil sanırım, polis gerekli mi, hangi mahkemeye giderim? Geri verseler bile maddi manevi zarar talep ederim mi?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.