Belediye ruhsat için 'çok masraf' istedi, hak mı yoksa keyfi mi?
Ruhsat işlemi için belediye 100 bin TL masraf çıkardı, normal değil sanırım. Hesabı nasıl yapılır, indirim talep edebilir miyim? Ne göre yüksek?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.