Belediye ruhsat için 'çok masraf' istedi, hak mı yoksa keyfi mi?

Anonim 27 Nis 2026 178 izlenme
Ruhsat Davaları
Ruhsat işlemi için belediye 100 bin TL masraf çıkardı, normal değil sanırım. Hesabı nasıl yapılır, indirim talep edebilir miyim? Ne göre yüksek?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol