Belediye toplu taşıma fiyatını arttırdı keyfi, itiraz?
Belediye toplu taşıma fiyatlarını %100 birden arttırdı, geçim zorlaştı. Bu artış yasal mı, halk olarak dava açabilir miyiz? Hangi mahkeme bakar?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.