Çalışma saatim 8 ama her gün 11 saat kalıyorum, suç değil mi patron için?

Anonim 21 Şub 2026 Antalya 205 izlenme
Fazla Mesai Davaları
Sözleşmemde 8 saatlik mesai yazıyor ama her gün en az 11 saat çalışıyoruz, patron mecbur ediyor. Para yok ek. Bu iş kanununa aykırı değil mi, patron için ceza var mı? Çalışma müdürlüğüne şikayet etsem cezalandırırlar mı, ben sonra işten atılır mıyım, koruma var mı?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol