Çalışma saatim 8 ama her gün 11 saat kalıyorum, suç değil mi patron için?
Sözleşmemde 8 saatlik mesai yazıyor ama her gün en az 11 saat çalışıyoruz, patron mecbur ediyor. Para yok ek. Bu iş kanununa aykırı değil mi, patron için ceza var mı? Çalışma müdürlüğüne şikayet etsem cezalandırırlar mı, ben sonra işten atılır mıyım, koruma var mı?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.