Çocuğum 8 yaşında, babalık için geç mi kaldım?

Anonim 08 Mar 2026 Bursa 90 izlenme
Babalık Davası
8 yıl önce evlilik dışı bir ilişkiden çocuğum oldu, baba o zamandan beri sorumluluk almıyor. Şimdi babalık tespit davası açıp nafaka almak istiyorum. Bu süre çok geç değil mi, zamanaşımı var mı? Geriye dönük hangi tarihten nafaka alırım, dava reddedilir mi bu yüzden?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol