Çocuğum 8 yaşında, babalık için geç mi kaldım?
8 yıl önce evlilik dışı bir ilişkiden çocuğum oldu, baba o zamandan beri sorumluluk almıyor. Şimdi babalık tespit davası açıp nafaka almak istiyorum. Bu süre çok geç değil mi, zamanaşımı var mı? Geriye dönük hangi tarihten nafaka alırım, dava reddedilir mi bu yüzden?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.