Çocuğum siber zorbalığa uğradı, sınıf arkadaşları utandırıcı paylaşımlar yaptı
13 yaşındaki kızımın sınıf arkadaşları onun fotoğraflarını oynaştırıp utandırıcı paylaşımlar yaptılar Instagram'da. Kızım depresyona girdi. Bunlar çocuk yaşta ama suç değil mi, ailelerine dava açabilir miyim? Okulun sorumluluğu var mı, çocukların ceza ehliyeti var mı, nasıl yol izlemeliyim?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.