Diş hekimi reçete sonra yazdı, ben hastanelik oldum yanlış doz aldı
Diş hekimi ağrı kesici yazdı bana, dozaj fazla. Aldım, mide kanaması geçirdim hastanelik oldum. Hekim sorumlu mu doz hatasından, dava açabilir miyim?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.