Diş hekimi reçete sonra yazdı, ben hastanelik oldum yanlış doz aldı

Anonim 24 Oca 2026 Bursa 178 izlenme
Diş Hekimi Davaları
Diş hekimi ağrı kesici yazdı bana, dozaj fazla. Aldım, mide kanaması geçirdim hastanelik oldum. Hekim sorumlu mu doz hatasından, dava açabilir miyim?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol