Doğal afet sonrası devlet yardımı az, zarar büyük, ek dava açabilir miyim?
Deprem sonrası devlet yardımı verdi ama zararım çok daha büyük. Ek tazminat davası açabilir miyim, hangi şartlarda? Devletin sorumluluğu nasıl belirlenir?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.