Düğün organizatörüyle sözleşme yaptık, iflas ettiler, ne yapayım?
Düğün organizatörüyle 300 bin TL'lik sözleşme yaptık, 150 bin avans verdim. 2 hafta önce iflas ettiler. Param geri gelir mi, dava açsam tahsil eder miyim? Yedek planım yok düğüne. Sigorta var mı bu tür durumlar için, sözleşmede yazmıyordu?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.