Eşim alkollü iken benim arabamla yakalandı, ben de sorumluyum?

Anonim 02 Mar 2026 Kocaeli 200 izlenme
Alkollü Araç Kullanma
Eşim benim arabamı alkollü iken kullanıp kazaya karıştı. Aracın sahibi benim. Ben de sorumlu muyum, sigortam ödemez mi? Eşim ehliyetsiz sayılır da olur mu, ben kefil gibi sorumlu olur muyum?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol