Eşim alkollü iken benim arabamla yakalandı, ben de sorumluyum?
Eşim benim arabamı alkollü iken kullanıp kazaya karıştı. Aracın sahibi benim. Ben de sorumlu muyum, sigortam ödemez mi? Eşim ehliyetsiz sayılır da olur mu, ben kefil gibi sorumlu olur muyum?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.