Eşim sürekli aşağılıyor, kim tanık olabilir bana?

Anonim 13 Mar 2026 İstanbul 144 izlenme
Boşanma Davaları
Eşim 4 yıldır sürekli aşağılıyor, eve kapatıyor, bana para vermiyor, ailemle görüştürmüyor. Boşanma açacağım ama 'kim tanık olacak?' diyorlar. Komşular bazı şeyler duydu, annem babam da haberim olduğunu söyledi. Mahkemede akrabalar tanıklık edebilir mi, kaç kişi yeter, sözleri inanılır mı?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol