Eşim sürekli aşağılıyor, kim tanık olabilir bana?
Eşim 4 yıldır sürekli aşağılıyor, eve kapatıyor, bana para vermiyor, ailemle görüştürmüyor. Boşanma açacağım ama 'kim tanık olacak?' diyorlar. Komşular bazı şeyler duydu, annem babam da haberim olduğunu söyledi. Mahkemede akrabalar tanıklık edebilir mi, kaç kişi yeter, sözleri inanılır mı?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.