Eşim vefat etti, evi tek başıma alabilir miyim çocuksuz olduğum için?
Eşim vefat etti, çocuğumuz yok. Onun annesi babası hayatta. Evin tapusu eşimin üstüneydi. Tek başıma evi alabilir miyim, kayınvalidemle paylaşmak zorunda mıyım? Mirasta benim ne kadar payım var, eşinin ailesi ne talep edebilir? Yasal hak nasıl belirleniyor bu durumda?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.