Eşim vefat etti, evi tek başıma alabilir miyim çocuksuz olduğum için?

Anonim 21 Şub 2026 129 izlenme
Miras Paylaşımı
Eşim vefat etti, çocuğumuz yok. Onun annesi babası hayatta. Evin tapusu eşimin üstüneydi. Tek başıma evi alabilir miyim, kayınvalidemle paylaşmak zorunda mıyım? Mirasta benim ne kadar payım var, eşinin ailesi ne talep edebilir? Yasal hak nasıl belirleniyor bu durumda?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol