Eski sevgilim doktor, kötü tedavi yaptı kasıtlı, ispat?
Eski sevgilim doktor, ben tedavi olmaya gittim, kasıtlı kötü tedavi yaptı sanırım. Şimdi sağlığım bozuk. Bu kasıt nasıl ispatlanır, sadece teknik hata değil isteyerek yapılan zarar mı? Hangi davayı açmalıyım, ceza ve tazminat birlikte mi?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.