Eski sevgilim doktor, kötü tedavi yaptı kasıtlı, ispat?

Anonim 02 Mar 2026 Konya 16 izlenme
Tıbbi Malpraktis
Eski sevgilim doktor, ben tedavi olmaya gittim, kasıtlı kötü tedavi yaptı sanırım. Şimdi sağlığım bozuk. Bu kasıt nasıl ispatlanır, sadece teknik hata değil isteyerek yapılan zarar mı? Hangi davayı açmalıyım, ceza ve tazminat birlikte mi?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol