Eski tarihli sözleşmeyi onayladığımı söylüyorlar, imzaladığımı hatırlamıyorum
5 yıl önceki bir sözleşme bana gösterildi, imzam var. Hatırlamıyorum böyle bir sözleşme yaptığımı. Şimdi bana borç çıkardılar bu sözleşmeye dayanarak. İmzam taklit olabilir mi, ekspertiz yaptırabilir miyim mahkemede? Eski tarihli sözleşmenin geçerliliği için zaman aşımı var mı, kanıt yükü kimde?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.