Faturalı satışım az KDV'm fazla devrediyor sürekli, sorun mu?
Aldığım malların KDV'si fazla, sattıklarımın KDV'si az olduğu için her ay KDV devrediyorum. Bu sürekli devrederse vergi dairesi inceleme açar mı, sıkıntı mı? İade talep etmem gerekir mi belli tutar sonra?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.