Faturalı satışım az KDV'm fazla devrediyor sürekli, sorun mu?

Anonim 19 Oca 2026 155 izlenme
KDV Davaları
Aldığım malların KDV'si fazla, sattıklarımın KDV'si az olduğu için her ay KDV devrediyorum. Bu sürekli devrederse vergi dairesi inceleme açar mı, sıkıntı mı? İade talep etmem gerekir mi belli tutar sonra?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol