Hayat sigortası 'ölüm sebebi belirsiz' diye ödemiyor 2 yıldır
Eşim vefat etti 2 yıl önce, hayat sigortası 'ölüm sebebi belirsiz' diye ödeme yapmıyor. Otopsi açık değil. Ne yapayım hala, mahkemeye gidersem süreç ne kadar olur? Ödeme tahmini ne?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.