Hayat sigortası 'önceden hastalığın vardı' diye 5 yıl sonra ödemiyor
Hayat sigortam aldım 5 yıl önce, şimdi kanser oldum öldüm sigorta ödemiyor 'önceden vardı' diyor. Hiç teşhis yoktu o zaman. Bu aldatma değil mi, ailem mahkemeye gidebilir mi?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.