İade KDV başvurusu yaptım 1 yıl önce, hala gelmedi, ne yaparım?

Anonim 18 Oca 2026 Antalya 250 izlenme
KDV Davaları
İhracat üzerinden KDV iade başvurusu yaptım 1 yıl önce, hala yatırılmadı 80 bin TL. Vergi dairesini aradım 'inceleme sürüyor' diyorlar. Bu uzun değil mi, dava açabilir miyim hızlandırmak için? Hangi mahkemeye giderim?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol