İade KDV başvurusu yaptım 1 yıl önce, hala gelmedi, ne yaparım?
İhracat üzerinden KDV iade başvurusu yaptım 1 yıl önce, hala yatırılmadı 80 bin TL. Vergi dairesini aradım 'inceleme sürüyor' diyorlar. Bu uzun değil mi, dava açabilir miyim hızlandırmak için? Hangi mahkemeye giderim?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.