İhaleye katıldım, kazandım ama sözleşmeyi imzalamak istemiyorum, ne ceza alırım?

Anonim 02 Oca 2026 Ankara 301 izlenme
Ticari Sözleşmeler
Devlet ihalesini kazandım ama hesabıma bakınca zararla olacak, sözleşmeyi imzalamayı düşünmüyorum. Ne tür yaptırımla karşılaşırım, teminatım yanar mı? İlerideki ihalelere katılmamı engellerler mi, kaç yıl yasaklılık olur? Kurumla anlaşmaya gidersem indirim olur mu?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol