İhaleye katıldım, kazandım ama sözleşmeyi imzalamak istemiyorum, ne ceza alırım?
Devlet ihalesini kazandım ama hesabıma bakınca zararla olacak, sözleşmeyi imzalamayı düşünmüyorum. Ne tür yaptırımla karşılaşırım, teminatım yanar mı? İlerideki ihalelere katılmamı engellerler mi, kaç yıl yasaklılık olur? Kurumla anlaşmaya gidersem indirim olur mu?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.