İş güvenliği eğitimi vermediler, kaza oldu, dava açabilir miyim?

Anonim 24 Oca 2026 Bursa 20 izlenme
İş Sağlığı ve Güvenliği
İşyerinde bana hiç iş güvenliği eğitimi verilmedi, doğrudan makineye geçtim. 6 ay sonra makineyi yanlış kullanıp parmağımı kaybettim. Bu şirketin suçu değil mi, eğitim vermesi yasal zorunluluk değil mi? Tazminat alabilir miyim, müfettiş çağrılır mı denetime?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol