İş güvenliği eğitimi vermediler, kaza oldu, dava açabilir miyim?
İşyerinde bana hiç iş güvenliği eğitimi verilmedi, doğrudan makineye geçtim. 6 ay sonra makineyi yanlış kullanıp parmağımı kaybettim. Bu şirketin suçu değil mi, eğitim vermesi yasal zorunluluk değil mi? Tazminat alabilir miyim, müfettiş çağrılır mı denetime?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.