İş yerinde patronum tacizde bulundu, kanıtım yok ama tanıklarım var
Patronum 6 aydır iş yerinde sürekli rahatsız edici davranışlar sergiledi, kıyafet yorumları, dokunma girişimleri. Şikayet edersem işten atılacağım belli. Tanık olarak iki arkadaşım var ama onlar da çekiniyor. Şikayet için yeterli delilim var mı, görsel kanıt olmadan dava kazanılır mı? Nereye başvururum güvenle?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.