İşe iade davasında işveren 'sen istifa ettin' diye savunma yapıyor

Anonim 04 Nis 2026 Kocaeli 270 izlenme
İşe İade Davaları
İşe iade davası açtım, işveren mahkemede 'kendisi istifa etti' diye savunma yaptı. Aslında ben çıkartıldım, çıkış belgesi imzaladım baskı altında 'ortak rıza' yazıyordu. Bu durumu nasıl çözeriz, baskıyı nasıl ispatlarım? Mesajlar elimde var işveren yetkilisinden, yeterli olur mu mahkemede?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol