İşe iade davasında işveren 'sen istifa ettin' diye savunma yapıyor
İşe iade davası açtım, işveren mahkemede 'kendisi istifa etti' diye savunma yaptı. Aslında ben çıkartıldım, çıkış belgesi imzaladım baskı altında 'ortak rıza' yazıyordu. Bu durumu nasıl çözeriz, baskıyı nasıl ispatlarım? Mesajlar elimde var işveren yetkilisinden, yeterli olur mu mahkemede?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.