İşe iade kazandım, geri kazandığım ay maaşları için faiz alır mıyım?
İşe iade davasını yeni kazandım, mahkeme 'patron seni geri alsın, çıkartıldığın günden bu güne maaşları ödesin' dedi. Bu ödenen maaşlara faiz işler mi, gecikme cezası uygulanır mı? Hesabı kim nasıl yapar, brüt mi net mi alırım? Hangi ek haklarım var, sosyal yardımlar dahil olur mu?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.