İşyeri ruhsatım askıya alındı, neden, ne yapayım?

Anonim 28 Nis 2026 Adana 170 izlenme
Ruhsat Davaları
İşyeri ruhsatım belediye tarafından askıya alındı 'incelemeye' diye. Açık bir sebep yok. İtiraz edebilir miyim, mahkemeye gidersem zorla yenisini almak mümkün mü?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol