İşyerimi ortağım kiraya verdi ben hisse payımı talep ediyorum
İş ortağımla işyeri sahibiyiz birlikte. Ben durumumdan ötürü uzaklaştım, ortağım işyerini başkasına kiraya verdi tek başına. Kira gelirini cebine atıyor. Hisseme düşen pay için dava açabilir miyim, geriye dönük yıllar için faizli olarak? Mahkeme nasıl hesaplar tutarı?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.