İşyerimi ortağım kiraya verdi ben hisse payımı talep ediyorum

Anonim 07 Mar 2026 Adana 107 izlenme
Ecrimisil Davaları
İş ortağımla işyeri sahibiyiz birlikte. Ben durumumdan ötürü uzaklaştım, ortağım işyerini başkasına kiraya verdi tek başına. Kira gelirini cebine atıyor. Hisseme düşen pay için dava açabilir miyim, geriye dönük yıllar için faizli olarak? Mahkeme nasıl hesaplar tutarı?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol