Kargo şirketi siparişimi kaybetti, ben mi sorumluyum müşteriye karşı?
Online sattığım ürünü kargo kaybetmiş, müşteri parayı geri istiyor. Ben mi sorumluyum müşteriye, kargo şirketine karşı hangi haklarım var? Müşteriye iade yaptıktan sonra kargodan tahsil edebilir miyim, sözleşmemizde nasıl yazıyor? Yasal düzenleme bu konuda net mi?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.