Karım bağırıp duruyor, tanığım yok, nasıl boşanırım?

Anonim 21 Oca 2026 121 izlenme
Boşanma Davaları
3 yıllık evliyim, karım sürekli aşağılıyor, anneme babama görüşmemi engelliyor, telefonumu kontrol ediyor. Evde sadece ikimiz olduğumuz için kimse görmüyor. Boşanma açsam ne diyeceğim, beni nasıl haklı çıkaracağım? Tek başına ifadem yeterli olur mu, yoksa kesin tanık şart mı?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol