Karım bağırıp duruyor, tanığım yok, nasıl boşanırım?
3 yıllık evliyim, karım sürekli aşağılıyor, anneme babama görüşmemi engelliyor, telefonumu kontrol ediyor. Evde sadece ikimiz olduğumuz için kimse görmüyor. Boşanma açsam ne diyeceğim, beni nasıl haklı çıkaracağım? Tek başına ifadem yeterli olur mu, yoksa kesin tanık şart mı?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.