Karşı taraf yaralandığı için bana ceza davası açıldı, mahkemede ne diyeyim?
Trafik kazasında karşı tarafı yaraladım, ben kusurlu sayıldım. Şimdi ceza davası açıldı, 'taksirle yaralama' diye. Hapis cezası alır mıyım? Mağdur ile anlaşırsam dava düşer mi? Ehliyetim alınır mı bu süreçte?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.