Kasko aldım 1 yıllık, yıl sonu yenilemedim, kazada hala geçerli mi?
Kaskom 1 yıllık idi, süre dolmuş ama farkına varmamıştım, kaza oldu. Sigorta 'bitti' diyor. 1-2 gün gecikme için tam mı düşer kasko? İtiraz edebilir miyim, kanun ne diyor?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.