Kasko çalınan aracım için tam tutar değil indirimli ödüyor 'değer kaybı'
Aracım çalındı, kasko ödüyor ama 'satın alma değerinden değer kaybı düşülür' diye az veriyor. Ben aracı 2 yıl önce 400 bin TL'ye almıştım, sigorta 250 bin TL veriyor. Doğru mu, daha çok istesem haklı mıyım?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.