Kasko çekiciye yatırdı aracımı, çekici parası ek isteniyor benden
Kazadan sonra çekiciye yükledim aracımı, kasko'nun anlaşmalı çekicisi geldi. Şimdi çekici şirketi benden 2 bin TL istiyor. Kasko çekiciyi karşılamak zorunda değil mi, hangi madde göre?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.