Kasko 'eksik beyan' diye ödemiyor, ben tam beyan etmiştim

Anonim 14 Mar 2026 Konya 161 izlenme
Kasko Sigortası
Kasko alırken 'tam beyan et' demişlerdi, ben tamı vermiştim. Kaza sonrası 'eksik beyan vardı' diye ödeme yapmıyorlar. Hangi delillerle ispatlarım dürüst olduğumu, ses kaydım yok?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol