Kasko 'sigortalıyken alkollü kullandın' diye ödemiyor, alkol az idi
Hafif alkolüm vardı 0.3, kaza yaptım kasko ödemiyor. Promil sınır altında, mahkemede haklı çıkar mıyım? Hangi delillerle ispatlarım sınır altında olduğumu, kasko savunması güçlü mü?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.