Komşum bana ait 100 bin TL eşyayı kullandı 5 yıl, kira mı isteyebilir miyim?
Yan komşum benim deponun anahtarını aldı 5 yıl önce, eşyalarımı yıllarca kendi işinde kullandı. Şimdi öğrendim. Geriye dönük kullanım bedeli isteyebilir miyim, ne kadar olur tahmini? Hangi mahkemede dava, eşyaların aşınmasından dolayı tazminat da alır mıyım?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.