Komşumun yıllardır borcu var, vermek istemiyor, senet vardı kaybettim
Komşum 3 yıl önce 30 bin TL aldı, senet yazdı. Senedi kaybettim, kopyam yok. Onun da bir kopyasını istesem inkar edebilir. Ödemediğini ispatlamak için ne yapabilirim, tanıklı görüşmeler işe yarar mı? Senet olmadan borç alacak davası kazanılır mı?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.