Konut kredisi taksiti maaşımın yarısı, banka 'kapasite' kontrol yapmadı
Konut kredisi taksitim maaşımın %50'si oldu, hayatım çok zorlanıyor. Banka 'gelir kontrol' yapmamış başvurumda. Yasal limit var mı (gelir/taksit oranı), bankayı sorumlu tutabilir miyim?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.