Memur dilekçemi 60 gün cevapsız bıraktılar, ne hakkım var?

Anonim 04 Oca 2026 Ankara 295 izlenme
Memur Davaları
Memurum, kuruma dilekçe yazdım hak talep eden. 60 gün geçti, cevap yok. 'Zımni ret' diye duydum, ne anlama gelir? Dava açabilir miyim cevapsızlıktan dolayı?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol