Memur dilekçemi 60 gün cevapsız bıraktılar, ne hakkım var?
Memurum, kuruma dilekçe yazdım hak talep eden. 60 gün geçti, cevap yok. 'Zımni ret' diye duydum, ne anlama gelir? Dava açabilir miyim cevapsızlıktan dolayı?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.