Memurken askere gittim, dönünce işime alınmadım, hak ihlali

Anonim 20 Ara 2025 Konya 106 izlenme
Memur Davaları
Memur idim, askere gittim. Bitince işime dönmek istedim 'kadromuz dolu' dediler. Bu yasal mı, askerlik dönüşü garanti edilen kadromuza dönüş hakkımız var sanırım?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol