Memurken askere gittim, dönünce işime alınmadım, hak ihlali
Memur idim, askere gittim. Bitince işime dönmek istedim 'kadromuz dolu' dediler. Bu yasal mı, askerlik dönüşü garanti edilen kadromuza dönüş hakkımız var sanırım?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.