Müşterim KDV ödememiş, ben vergi dairesine ödemek zorunda mıyım?
Müşterime fatura kestim KDV dahil, parayı eksik ödedi (KDV'siz). Şimdi ben vergi dairesine KDV'yi öderim mi onun adına? Yasal olarak benim sorumluluğum mu, müşteriye nasıl talep ederim KDV farkını? Avukat tutmadan dava açabilir miyim?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.