Promil sınırını 50 yıl önce belirlemişler, gerçekçi mi?

Anonim 07 Şub 2026 İzmir 213 izlenme
Alkollü Araç Kullanma
Türkiye'de promil sınırı çok düşük diyorlar, başka ülkelerde 0.8'e izin var. Ben 0.3 idim. Bu sınır çok hassas değil mi, mahkemede 'yanlış kanun' diye savunma yapabilir miyim?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol