Promil sınırını 50 yıl önce belirlemişler, gerçekçi mi?
Türkiye'de promil sınırı çok düşük diyorlar, başka ülkelerde 0.8'e izin var. Ben 0.3 idim. Bu sınır çok hassas değil mi, mahkemede 'yanlış kanun' diye savunma yapabilir miyim?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.