Sigorta dosyam 'belge eksik' diye sürekli geri çevriliyor
Sigortaya tüm belgeleri verdim, sürekli 'şu da gerek' diye yeni belge istiyor 6 aydır. Belge tükettim. Bu oyalama mı yasal mı, dava açmadan tahsil edebilir miyim? Hangi mercie şikayet?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.